tirsdag 31. august 2010

En sommer er over !

Nå er det stille med fuglesang , kveldene blir kortere , kaldt om natta , det går mot høst enten vi vil eller ei .
Jeg har fortsatt mange sommer blomster på verandaen , de holder ut de som tåler mest .
Det har vært en fin sommer selv om ikke været har vist seg fra sin beste side .
Nå begynner snart hjorte jakta , rådyrbukken har en kunnet skyte på siden 10 aug. på grunn av båndtvangen har hund ikke vært lov å bruke .
Johan ,Geir og jeg har hatt noen fine dager ved Nisser og fisket , lite fisk i det store og vannvittig dype vannet .
Så lite vann som der var i år i Nisser er det lenge siden det har vært , jeg tok noen bilder , en meter under vannstand var det i alle fall.
Men fisk det fikk vi , et vann ca halvtime å kjøre der ser du var det fin aure .
Vi leide båt av bonden , han tilllot også at vi kunne bruke den eletriske motoren , det var visst ikke mange som fikk lov til det .
Har noen bilder av fisken vi fikk ,stor fin aure.
Var på besøk hos Maj-Lin og Christian en sommer kveld , tok bilde av Maj-Lin i kamputstyret
hennes , hun trener TaeKwonDo en kampsport , Martin trener også , han tok gult belte i sommer , flink gutt.
Ellers er vi begynt å trene LP igjen , det har blitt lite av det i sommer , jeg har ikke hatt lyst ,
men nå er vi tilbake .
Det har blitt mye bading i ferskvannet vi har fem minutter unna , vannet har holdt seg på alt fra 22 gr til 19 gr , nydelig , men nå er det slutt .
Det får holde for denne gang , kommer snart igjen .


1 kommentar:

  1. Jepp Nelly, nå er jammen sommeren over.. :( Men høsten er koselig den også, men jeg hadde satt mer pris på den om vi hadde hatt en ordentlig sommer først.. Fine bilder har du også lagt ut over ser jeg :) Klem

    SvarSlett