fredag 14. januar 2011

Skumle greier.

Jeg syntes ikke flom og ekstrem kulde , mye snø og sterk vind , leirras og snøras og mye annet av natur katastrofer er veldig skremmende ,jeg har levd så lenge at mye har jeg erfart i åras løp .
Det meste er vel en del av jordens løp , den begynner å bli noen år , forhåpentlig vis består den noen år til .
Det jeg ikke liker nå , som for meg er helt unaturlig er at fugler ramler døde ned fra lufta , da blir jeg skremt , ikke at jeg ligger våken om natten og funderer , det kan ikke nytte .
Det er ikke en eller to som ramler ned , det er store flokker i flere land .
Noen av fuglene har vært obdusert og det er funnet indre blødninger , det kan tyde på forgiftning .
Rottegift gir disse symptomer , rottene dør av indre blødninger , det er derfor en har plikt til å informere naboer om at en har lagt det ut , hunder å katter kan jo spise åtene .
Så kan man jo lure på om det er foretatt sprengninger i atmosfæren , det pågår jo fortsatt testing av forskjellige våpen , stormaktene driver med sitt spill og vi får ingenting vite .
Det ble sagt på nyhetene i går at fuglene var tynne , at de døde av sult til tross for at det er mat nok i havet , jeg tenker at de jo er syke , har smerter og kan derfor ikke spise .
Det blir spennende å se hva ekspertene sier om de ærfuglene som skulle obduseres fra det funnet på Andøya i går .
Dette ble litt dommedags profeti , men det opptar meg når sånt skjer .
Til tross for det , ha en fin helg og kos dere , det skal jeg :):)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar