søndag 27. desember 2009

Julaften og litt til .

Etter å ha pakket bilen med julegaver og pyntet oss dro vi til søster til Hilde for å feire julaften
Hildes søster er utdannet kokk , maten var som vanlig kjempegod , det er bare synd en blir så fort mett .
Vi bruker å vente litt med å åpne gavene , maten må synke litt syntes jeg .
De har en god stol som jeg måtte hvile i , jeg sovnet bitte litt , fruen i huset sa ikke noe heldigvis .
Julegaver var det nok av , fikk mye fint , pakker er moro både for liten og stor .
Første juledag er hjemmedag for oss , Johan bakte rundstykker som vi hadde til frokost og bordet ble dekket pent og vi så ut som takras , deilig og avslappende .
Jazzo oppførte se selvfølgelig eksemplarisk , når vi spiste lå pent ved bordet og lurte på om det ramlet noe ned , det er jul mamsen sa han , vel , han fikk ikke noe før vi hadde spist , han syntes det er for ------ at det går ann å ta så lite hensyn til en liten valp (han er 8 år )som er sulten .
I går var Christian og Maj -Lin og Martin her å spiste middag , etter alt det feite valgte vi å ha
hjorte steik. Johan kokkelerer når vi skal ha sånn mat , han er flink på kjøkkenet så det smakte
veldig godt.
Christian og jeg er ikke alltid enige om det med hund , oppdragelse osv. Vi har forskjellig mening
om mange ting , han legger feller og jeg går i med begge bena , at jeg aldri kan lære ,
tempramang er av og til noe drit .
Min sønn Geir var også her , det er alltid koselig å få han på besøk .
Ha det pent alle sammen .

1 kommentar:

  1. Takk for en hyggelig middag! Vi er ikke alltid uenige, blir nok bare mest uenige når du endrer teori/praksis til å stemme med det du nettop har gjordt, når jeg spørr hva gjorde du nå... :)
    Livet går nok sin vante gang i 2010 også.
    GODT NYTT ÅR!

    SvarSlett