fredag 19. februar 2010

Vinter bilder av to og firbente.


Har tatt noen bilder av oss som viser at det er vinter på heia , mest av Jazzo da ,han er bare fin gutt som liker seg i snøen.
Jazzo har et prosjekt under verandaen, der er så mye snø at alle åpninger er borte, han har en måte å komme under på minner om stup ,han senker hodet mellom labbene å kaster seg ned i snøfonna, vips så er han under, flinke gutten.
Han liker snøen , kasta baller til han ut der som plenen er, for å finne ballen må han grave seg ned, det eneste jeg ser er halen som logrer og noe av ryggen, han gir seg ikke før ballen er funnet.
Vi ble nr 2 på Sørlandsappellen fordi jeg fører han som en tosk, skikkelig sinna på meg selv , får kjeft av Lise og Christin, det har jeg fortjent, nautet.
Det går heldigvis flere tog, må bare trene å trene.
NESTE GANG blir det bedre.







1 kommentar:

  1. Hei, mange fine bilder av Jazzo i snøen, MEN hva ser jeg? En puddel UTEN varmedress ute i snøen?! Det liker vi! :)
    Selv en voksen hund blir som en valp når de leker i snøen.

    SvarSlett