mandag 1. mars 2010

Godgutten Jens Martin.


Martin ble født seks uker før termin , liten som en kneipp var han .
Jeg glemmer ikke den lille kroppen i kuvøsen, syntes han var forskrekkelig liten, vi fikk komme på besøk etter noen dager , kan ikke huske om jeg fikk holde han, syntes det var traumatisk og se han så liten og hjelpeløs.
Husker han lå på brystet til pappaen sin , det var litt av en forskjell.
Men kneippen vokste fort han , nå er han snart 10 år og er blitt en lang slåp som spiller fotball og
trener kampsport , han har fått gult belte.
Martin er en snill å flink gutt , han er høflig og grei , det er koselig å få besøk av han .
Vi har det sånn at han bestemmer hva han vil ha og spise , det kan fort bli pannekaker og grønn is og ostepop til kvelds , selvfølgelig spiser vi sunn mat også, men det er en mommos privilegium å skjemme bort barnebarna sine , skulle bare mangle.
Når han overnatter leser jeg eventyr eller vi forteller tøyse eventyr , finner på noe , det kan bli mye rart , blir en del latter av det ja.
Han er ikke for stor til å sitte i fanget, det syntes jeg er veldig fint, den tid kommer fort nok .
Jeg har ikke så mange bilder som er nye , får ta noen når vi er på besøk neste gang .

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar