lørdag 24. april 2010

Hurra for oss.


Vi, Jazzo og meg greide opprykk til klasse 3 i LP på stevne torsdag 22 April , det var første offisielle stevne i år , vi har bare gått Sørlandsappell og Cup hos AOH, det er uoff /trening , kjempefin måte å trene på .
Så nå er det full fart med mange nye øvelser som er ganske vanskelige , vi får god hjelp av Lise og Christian og Per .
Jeg ble veldig glad da jeg fikk høre at jeg hadde greid opprykket, håpet jo på det , jeg vant også klasse 2 på stevnet, tror jeg hoppet opp å ned noen ganger, gruelig MORO .
Håper på å stille i klasse 3 til høsten en gang for å se hvor langt vi er kommet .
Jeg er veldig fornøyd med Jazzo , han hopper å spretter å viser stor glede når vi gjør noe sammen , kunne ønske litt mindre sprett i LP ringen , men det er vel et luksus problem/utfordring.
I dag har vi trent felt, han fant alt jeg la ut , fra små pinner til baller , han liker det å finne ting .
17 mai skal vi begynne bade sesongen her i Ubergsvann, tipper det er ca 12 gr,det får holde , svømming er flott trim for musklene til Jazzo , det er ikke belastene bare positiv trening.
Jeg har veddet med Johan om badingen så jeg får bare hoppe meg ut i det.
Nå er flott sesongen begynt , hadde håpet på at de frøys i hel i vinter , nei da full fart , på med Expot så er det i orden.
Det blir vel en tur i skogen i morgen sammen med Brukshund folket , vi har jo et område hvor det er lov å trene med løs hund i båndtvangsperioden, helt topp.

4 kommentarer:

  1. Hei Nelly!
    Må jo gratulere deg her også ;) Kjempe gøy, både vinner av klassen og opprykk, jammen ikke værst!! :) Ønsker dere masse lykke til i kl.3. Brrrr....høres ikke fristende ut når du snakker om å starte badesesongen om ikke så lenge... Ha en fortsatt fin helg!! Klem

    SvarSlett
  2. Gratulerer til deg og jozzo!

    SvarSlett
  3. Gratulerer så myyyye med opprykket og seieren i kl3 :) Dette fortjener dere!! Blir moro å følge dere videre.
    Og lykke til på 17 mai hehe....
    Sees på trening da :)
    Klem fra Janne og Fasit

    SvarSlett
  4. Gratulerer kjempemye med opprykk og seier i klasse 2 :). Flinke jenta og gutten :)

    SvarSlett