fredag 15. januar 2010

Nytt år nye muligheter.

På mandag tok vi ut jula , det sies at jula varer helt til påske , det eneste som varer lenge er stikkene fra juletreet som ligger i kriker og kroker.
Jeg tok mange fine bilder av nissene mine og litt annen pynt, tenkte å legge de ut på bloggen sammen ned noen vinter bilder,det gikk helt galt, for å si det på en pen måte.
Kameraet ble koblet til pc å bildene overført , det gikk bra ,jeg opprettet ny mappe og merket de
bildene jeg ville ha , dro di over og inn i mappa, kobla fra kameraet og ville da se på på de.
Skrekk å gru , ikke et bilde å se noen plass , ingen mappe og heller ingen bilder på kameraet, det jeg sa da egner seg ikke på trykk.
Mine data kunnskaper er sånn ( Christian nå må jeg ha hjelp, eller Hilde hva gjør jeg nå )
Martin på ti er en kløpper i forhold til meg.
Dagen etter var en frustrert og fly forb----- Nelly på telefonen til Christian og øste ut edder å galle over den dumme pc , han sa i klar tekst at det var min feil , VET DET !
Jeg får familien fra Hisøy på besøk til helga for å prøve å finne bildene og lære meg å gjøre det riktig.
Jazzo og jeg var på LP cup ved klubb hytta om mandag , vi starta med fvf , da måtte han jo drite
og for ut av banen , min feil , de andre øvelsene gikk sånn tålig.
Det blir mye trening utover mot våren , jeg sliter med å holde Jazzo konsentrert om meg ved fvf,
han skal helst få med seg det som skjer rundt ,som hanner flest skal det jo markeres over alt,
ja ja vi får bare jobbe videre , det går nok bra.

1 kommentar:

  1. Så bra at du tok kontroll over kameraet og pc'en idag! Godt at vi fant bildene fra jula og at de ikke var slette som du fryktet!

    SvarSlett