lørdag 23. januar 2010

Siden sist.


Det renner ikke over av spennende ting for tiden, jeg har som fast oppgave å måke foran huset og verandaen, det har jeg gjort hver dag hele uken , det er bare så MORO at.
Trening med Jazzo går bra , vi gjør en liten økt to ganger om dagen , noe ute og noe inne, han er helt i hundre når han skjønner vi skal gjøre noe.
Jeg har kjøpt varme dekken til han , sånn en som dekker helt til over ryggen og under magen ,han syntes det var noe dritt med en gang han kom ut i snøen , ingen hopp og sprett før han skjønte at det gikk ann og bevege seg, da gikk det i hundre.
Om onsdag var vi å trente agility i ridehallen på Nedenes , Lillesand hundeklubb hadde åpen trening så jeg måtte bare prøve.
At det kom så mange var jo gøy , det var lagt opp til konkuranse trening med tre forskjellige baner og dømming.
Kan ikke si annet enn at jeg var spent , det er snart to år siden jeg brifet en bane , tenk om jeg glemte den , det har jo skjedd før.
Men vet du hva, Jazzo løp som om han hadde gjort det i går , høyre og venstre og hele pakka,
han var super flink og fikk bare en feil og han løp fort, det var gruelig moro.
Det var Rolf og Christian som var der , de skal ha en gang til , jeg vil bort hvis det passer, vi kommer nok til å trene litt ag igjen når vinteren er over.
I morgen skal vi en tur på ski på golfbanen på Nes Verk , der går det bare barn med foreldre og
ingen resere , der går det ann å ramle , det gjør jeg helt sikkert.
Hvis det er skrivefeil i dag så har jeg hatt noen glass med Black Tower, en god hvit vin.

2 kommentarer:

  1. Hehe.., så det var grunnen ja! ;) Regner med du mener Lillesand og ikke Grimstad, jeg har ikke fått med meg at det har startet noen ny klubb i Grimstad ;)
    Kos dere på ski imårra :)

    SvarSlett
  2. Fylla har skylda, Nelly! Håper det var en fin skitur, og at du ikke datt og fikk altfor mange blåmerker!

    :)

    SvarSlett